«شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» در میان فهرست ادارات و سازمان های پرمصرف قرار گرفت.
تین نیوز |
براساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در پی تداوم ناترازی تولید و مصرف انرژی در فصل گرم سال و تأکید بر لزوم مدیریت هوشمندانه مصرف توسط دستگاه های دولتی، نام «شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» در میان فهرست ادارات و سازمان هایی قرار گرفت که به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، برق آن ها قطع شده است.
قطع برق ۶۲ دستگاه در یک عملیات نظارتی
به گزارش تین نیوز ، بر اساس اعلام معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در جریان رصد مستمر و ۲۴ ساعته شبکه برق پایتخت، برق ۶۲ سازمان و اداره ملی و استانی به دلیل بی توجهی به اخطارهای مدیریت مصرف انرژی قطع شد. رامین پوریا، معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت، تصریح کرد که این اقدام پس از تذکرهای متعدد و عبور این سازمان ها از سقف مجاز مصرف انرژی صورت گرفته است.
ادارات پرمصرف در تیررس سامانه های هوشمند
نظارت بر مصرف برق دستگاه های اجرایی نه تنها به صورت حضوری، بلکه با استفاده از سامانه های هوشمند پایش توزیع برق انجام می شود. در لیست منتشر شده از سوی شرکت توزیع برق، نام های سرشناسی به چشم می خورد که علیرغم ابلاغیه های قانونی برای کاهش مصرف، همچنان از سقف مجاز عبور کرده اند. علاوه بر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نام نهادهایی نظیر سازمان بورس و اوراق بهادار، مرکز همایش های شرکت نفت، شرکت مخابرات ایران، سازمان میراث فرهنگی و سازمان زمین شناسی کشور نیز در این لیست دیده می شود.
تداوم نظارت بر مصرف برق دستگاه های دولتی
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هشدار به سایر دستگاه های اجرایی، تأکید کرده است که نظارت بر الگوی مصرف ادارات با قاطعیت و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد در شرایط فعلی شبکه سراسری، استثنایی برای دستگاه های ملی و استانی وجود ندارد و هرگونه بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی، منجر به اعمال محدودیت و قطعی برق خواهد شد تا از پایداری شبکه برای سایر مشترکین اطمینان حاصل شود.
بلاگ خبری مکران آریا دریا








